måndag 20 oktober 2008

Lite depp och time flies









Lite deppigt känns det när jag nästan är på ruta ett igen vad gäller ryggen som bara jäklas. Har arbetstränat men blev sämre igen för en vecka sedan så nu är jag hemma helt igen :o( Två fördelar finns dock, jag har knappt någon ischias samt att jag äntligen fått komma på röntgen idag. Även om det till 97% är diskbråck är det ändå bättre att veta.
Time flies - valparna är nu fyra veckor. De har fått namn (Yrra, Y-Saiva, Yri, Yster och Ymer) och jag väntar på stamtavlorna, har beställt tid för PRCD-testet också, hoppas på många fria - helst alla! Här några bilder från de senaste dagarna. Bira på minerad mark, d.v.s. i valplådan. Medan mamma Qäisa är ute går det ju bra att hoppa in och kolla de små sötisarna! Kullen är väldigt jämn, måste nog märka dem med lite nagellack iallafall. Är inte lillhanen för söt när han har somnat i matskålen, jag väckte honom med kameran. Sen har vi Linda-Mari som är och kollar in vilken av tjejerna som ska flytta till Lillpite, (stortiken till vänster).

Inga kommentarer: