onsdag 19 augusti 2009

Kurs och prommis





I går var jag på videoreporterkurs genom jobbet och den kände TV4-fotografen (videoreportern) Ulf Jakobsson fängslade oss hela dagen med sina erfarenheter som enmansteam över hela världen. Fantastiskt duktig! Jag har ju filmat en del men en sak som jag lärde mig är att man ska förbereda sig noga innan man åker ut på rep. I morgon fortsätter kursen och då ska vi ut och öva :o) blir nog inte lika proffsigt som Ulfs inslag, hehe.
I dag har jag, mor, Bira och Ullis gått runt Vitsjön, det var härligt men lite blåsigt. En fiskare hade parkerat på vår favorit-fikaplats så vi blev helt vilsna, var ska vi nu fika? Till slut hittade vi en bra fikaplats där jag tog en bild på tiggande hundar när mamma fikar. Sätter även in en bild på Ullis samt på en Ullis-spene, visst är den rosa och fin och tyder på dräktighet :o)

Inga kommentarer: