torsdag 4 oktober 2007

Mot Sundsvall!


Känns lite spännande i dag, vi åker nämligen till Sundsvall i morgon bitti. Ullis och Gaia ska ställas ut, så ikväll blir det att fixa pälsar och träna lite, sista minuten som vanligt. Vi ska bo på hotell och ha en skön helg, hoppas vi hinner njuta av den också, jag är ju alltid nervös inför utställningar - efter 20 års utställande - korkat om du frågar mig!
Ullis med vita tassar och Valle ser ni på bilden. Få se vad Elina Tan tycker om Ullis... hon har hittills inte gått så bra, och jag tror det mest är p.g.a. hennes vita tassar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till i Sundsvall! Vi åker till Boden i helgen Ammis ska ställas ut.
Vi väntar på att Okki ska börja löpa snart (skulle ha gjort det för två månader sedan men hon sörjer säkert fortfarande) men snart åker vi till en fin hane vi har utsett som ska bli pappa till hennes valpar.

Anonym sa...

Jaha ja då syns vi kanske i Sundsvall. Jag har en hund som inte har någon päls ........hmmmmmmmm, men kul att se på ändå. Kanske går jag upp i ringen med henne ändå. Jag håller väl tummarna för Gaia hon brukar ju gå bra

Anki