söndag 30 september 2007

Misslyckade bilder


Hej! Har ni tänkt på hur många misslyckade fotografier man egentligen plåtar på en livstid - så gud välsigne digitalkameran, som gjort att man kan radera dåliga bilder, glömma och gå vidare. Bilden ni ser här är på, ja vad tror du? Gissa!
1. Svarta Ullis kommer springande
2. Storsjöodjuret har rymt och finns numera i Svensbyn
3. Svensbytrollet är ute på jakt
För övrigt fyller jag 29 år idag - börjar närma mig 30... Puh - 30-årskrisen kommer smygande!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i efterskott! 29 år.. jag är nästan ikapp dig ;o)Jag tror minsann att det är storsjöodjuret igen, har nämligen själv lyckats plåta "besten" åtskilliga gånger. Digitalkameran är verkligen värd sin vikt i guld!

Anonym sa...

Hahaha, tänkte väl att någon borde reagera på min ålder...

Anonym sa...

Jag vet inte om du önsketänker, det gör jag ibland och önskar vara 10 år yngre *L*

/Jämngammal