tisdag 11 september 2007

Mmmm...muller

Jag har blivit en "jänkarbrud" (okej då - "jänkartant") i sommar! Tänka sig, Catrin 42, med sin svarta, blanka Camaro med V8. Jag gillar att bilen liksom skakar till när man startar den, det känns tydligt att det finns en hel del under huven, närmare bestämt 300 hästar. Motorn spinner och mullrar lite försiktigt när jag glider iväg i stan. Folk tittar - och jag gillar det :o) Ute på landsvägen susar jag fram med en skön låt på stereon. Trycker en aning på gasen och vips är jag förbi några Volvo och Saab och andra mindre betydelsefulla biltyper - flytta på er, här kommer JAG. Skön känsla veta att fast jag tryckt på gasen så skulle jag kunna trycka mer än dubbelt om jag bara vågade :o) det finns kvar att ta av. Mmmm.... muller - I love it!





Inga kommentarer: