söndag 15 juni 2008

Skön söndag



I dag är en rätt bra dag, pratar nu utifrån ryggen/benet. Cyklade en sväng till Svensbyskolan där det var EM-pub, det gick bra. Vi var där en liten stund bara, alla bar gula Sverige-tröjor, men tyvärr vann ju Spanien med 2-1, så tröjorna gjorde inte så mycket verkan. Varken jag, eller ännu mindre Micke, är särskilt intresserade av fotboll. "Springa å jaga en boll..." brukar Micke säga :o)
Har med sorg i hjärtat insett att det inte blir någon WDS för mig, kan inte utsätta mig för den pärsen. Sitta i en bil som är det värsta jag gör, och dessutom i hela 200 mil - nix, hälsan kommer först. Men hoppas det går bra för er som ska dit och skulle det inte vara toppen om en Renlundare kom i topp, hihi. Skickar här en bild från "gräsklipparteamet" Bira och Micke samt en stolt Jonas med sin crossare. Jag är rädd varenda gång han far ut och kör. Ber en bön att inget ska hända!

Inga kommentarer: