måndag 28 juli 2008

Bilder från ett hett möte








Lovade ju lägga ut några bilder från parningen mellan Qäisa och Pjesker och här kommer de nu. Synd att jag inte vet hur man skriver in bildtexter under varje bild, det är några roliga "tankar" jag tror att kärleksparet tänkte när det hettade till där ute på Lundbergs gräsmatta i Öjebyn. För övrigt har Ullis börjat löpa i helgen, det blir dock inte valpar för henne den här gången, utan till våren 2009, orkar inte med två kullar samtidigt längre :o).
Bildtexter nerifrån och upp:
1: Pjesker: Wow, vilken läcker brud!
2. Bägge: Hej på dej, vad är du för en?
3. Pjesker: Mmmmmm, vad du luktar gott, både här och där!
4. Qäisa: Nänä, så lättfångad är jag inte, vi tar en språngmarsch till!
5. Pjesker: Hmmmm, jag måste fundera på en ny taktik...
6. Ops, nu fick vi visst till det!
7. Pjesker: Men fy vad slut man blir av kärleken, matte!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj!

Vi ville bara gratulera till framgångarna i Stockholm för Renlundarna, bra jobbat! Lycka till med den nya kullen som förhoppningsvis nu är på G!

Kram, Linda och Stig (jonsson)

Catrin sa...

Tack Linda och Stig. Jag var tvungen fundera, men kom snabbt på vilka ni är! Kul att ni kollar in min hemsida :o)