fredag 27 februari 2009

Avelsrådskonferens








Om 20 minuter åker jag till Kallax för att försöka ta mig till Stockholm utan missöden. Har ju haft nog av detta de senaste gångerna jag rest :o) Vi går inte in på detaljer, va? Annars skickar jag några bilder från gårdagens hundägarkurs som var minst lika trevlig som den första. Jag tror vi var några fler den här gången, måste bygga om köket! Efter positionsövningar och hoppträning bjöd kursledaren Jenny på tigerkaka. Ikväll blir det middag i goda vänners lag - det ser jag verkligen fram emot, sen konferens lördag och söndag. (Ojdå, råkade lägga in en bild på Wiggo igen, men han tål ju att tittas på :o)
Smyger också in en bild på en finsk lapphundhane som jag tycker har väldigt vacker färg även om färgen inte är det väsentliga på en hund, Rasmus.

Inga kommentarer: