torsdag 10 september 2009

Nu är de bara två...

Trots alla försök att få magen stabil, så miste vi den lille valpen under natten, det har varit ett hemskt dygn det här. Alla är sjuka, även om jag känner mig bättre nu så är det jättejobbigt när en valp är sjuk och skriker hela tiden för att den har ont nånstans, förmodligen i magen. Stackars liten, inget hjälpte. Ullis slutade att bry sig om den de sista timmarna, petade lite på den med nosen, smågnällde - och gick därifrån, även om den låg och pep. Hon visste... Jag sitter här och lipar över en valp som dött en vecka gammal, kan ju bara tänka mig hur det känns när de hunnit bli större och blir sjuka. Varför håller man på med hunduppfödning???

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lider med dig ,tårarna kommer även på mig,,,,,,,,,,ja man kan undra varför man fortsätter med uppfödning ibland. Hoppas ni kryar på er och att dom andra små mår bra ..............
Anki

Cattlin sa...

Så fruktansvärt tråkigt :( Jag håller tummar och tår att ingen av de andra valparna drabbas av magåkomman. Tänker på dig.

Therese sa...

åhh, så fruktansvärt tråkigt!! Nu hoppas vi för allt i världen att de andra valparna ska få må bra.

Anci sa...

Stackars er, fy vad hemskt :-(. Finns inget värre när det är små valpar som är dåliga. Hoppas ni ALLA blir bättre snart...

Anonym sa...

Jag vet exakt hur det känns, du kan ju ringa om du vill. Jag har varit där kanske du kommer ihåg.

Kram Maria N

Unknown sa...

Lider med dig. Hoppas de andra två klarar sig!