tisdag 1 september 2009

Nu har det startat





I natt var jag upp kring fyratiden för Ullis var orolig, hon ville ut och kissa. Valparna trycker på. Sedan var det helt lugnt, tills nu på eftermiddagen. Hon söker platser; i kryp-in:et bakom tvättkorgen under trappan, ute under bron, under bron i diket och hon skulle hemskt gärna vilja under vår nya altan. Där var hon en hel del innan Micke byggde för med stenar. 10-15 minuter sover hon, därefter vandrar hon runt så något är på gång. Det blir väl mitt i natten - mot morgonsidan som vanligt :o/ Men det ska bli kul! Jag tänker sova middag nu så att jag orkar, man är ju inte 25 längre ;o) Några bilder på hennes bäddande i valplådan.

4 kommentarer:

Lotta Ekberg sa...

Typiskt att de ska vänta till natten/morgonkvisten med att valpa :) Lycka Till och hoppas det många små ulltussar!! //Lotta

Anonym sa...

Lycka till, hoppas på många små! // Rebecka

Päivi sa...

Har just vaknat och skyndade mig att kolla....förmodligen är ni helt utmattade o sover eller så har det inte hänt nåt än.

Catrin sa...

Jajamensan. Den förste killen av tre kom vid 03.30och den siste klockan 6. Nu är jag på kurs och känner mig mer eller mindre drogad efter noll timmars sömn. Få se om något fastnar av videoreporterkursen?